Politica de transport si retur

Politica de transport si retur

Modalități de livrare

Livrare programată (standard)

Livrarea dispozitivelor va fi efectuata de catre reprezentatul de vanzari Vitalaire, in mod gratuit. Gratuitatea nu se aplică în cazul în care ați optat pentru retragerea din contract în termenul legal sau în cazul contractelor de închiriere a dispozitivelor medicale cu o durată a închirierii mai mică de 30 de zile, situații în care o taxă de livrare de 100 LEI va fi percepută.

Livrarea prin poștă/curier

Livrarea poate fi efectuata, in functie de optiunea clientului și prin:

a) serviciile Poștei Române, in termen de 7-14 zile lucratoare in functie de zona de livrare si conditiile standard ale companiei Posta Romana, costul livrarii fiind de 10 lei/colet;

b) serviciul de curierat rapid oferit de FAN Courier, in termen de 1-3 zile lucratoare, in functie de zona de livrare si conditiile standard ale companiei FAN Courier, costul livrarii fiind cel conform politicii FAN Courier aplicabile la momentul livrării. Estimarea costului de transport o puteți obține accesând calculatorul pus la dispoziție de Fan Courier la adresa: https://www.fancourier.ro/estimare-cost/

Ridicare din punctul de livrare

Dacă produsele comandate sunt în stoc, acestea pot fi ridicate imediat după confirmarea plății prețului prin ridicare personală de la punctul de livrare VitalAire din oraș Voluntari, str. Mihai Viteazul nr. 6A, jud. Ilfov în baza cărții de identitate a cumparatorului și o dovadă a plății.

Termenul de livrare

Pentru livrările programate, efectuate prin agenții VitalAire, termenul de livrare se stabilește de comun acord cu Clientul.

Pentru livrările efectuate prin curier sau poștă, între inregistrarea Comenzii si preluarea acesteia de catre curier / poștă exista un interval de 48 ore. Orice intarziere suplimentara va fi comunicata Clientului si se va agrea cu acesta un nou termen de livrare care nu va putea depasi termenul maxim de 30 zile.

In cazuri exceptionale, pentru produsele care nu sunt pe stoc, livrarea poate dura pana la 14 zile peste termenul standard. In aceasta situatie, veti fi contactat de catre un operator care va va oferi detalii exacte despre data livrarii. Data estimata de livrare poate varia in functie de produs.

Livrarea produselor se face doar pe teritoriul Romaniei. Air Liquide VitalAire Romania nu va efectua livrari in afara teritoriului Romaniei.

Comenzile lansate pe www.vitalaire.ro vor fi procesate de furnizor in urmatoarea zi lucratoare.

Pentru orice fel de intrebari referitoare la comanda trimisa, puteți contacta operatorii VitalAire telefonic la 0757.20.20.40, de Luni pana Vineri, in intervalul orar 09:00-17:00, cu excepția zilelor de sarbatoare legală.

Modificarea sau anularea comenzii

In cazul in care doriti sa modificati sau să anulati comanda efectuata, trebuie sa ne contactati cat mai repede la numarul de telefon 0757.20.20.40, iar un operator va prelua solicitarea dumneavoastra si va face tot posibilul pentru modificarea sau anularea comenzii. Dacă comanda a fost deja expediată catre dumneavoastra, aceasta nu mai poate fi anulata sau modificată.

In cazul in care produsele sunt indisponibile (inclusiv in cazul in care pretul sau unele caracteristici ale produselor au suferit modificari ulterioare confirmarii Comenzii), Clientul va fi informat despre indisponibilitate iar sumele pe care acesta le-a achitat vor fi rambursate in termen de 14 zile. Clientul poate confirma modificarile intervenite cu privire la pretul sau caracteristicile produselor, modificand astfel Comanda initiala, iar VitalAire va livra produsele conform Comenzii astfel modificate.

Pretul final platit de Client este format din pretul produsului la care se adauga cheltuielile de expeditie si/sau incasare aferente, in functie de optiunea de livrarea aleasa de Client. Toate preturile aferente produselor si serviciilor comercializate prin intermediul site-ului www.vitalaire.ro sunt exprimate in LEI si contin TVA aferent, in procent de 19%.

Clientul se obliga sa semneze bonul de livrare (AWB/mandat) prezentat de catre Curier la livrarea produselor comandate.

Dreptul de retragere din contract

Termenul de retragere

Aveți posibilitatea retragerii din contract și să returnați produsul prin exprimarea intenției de retragere prin telefon la numarul 0757.20.20.40 sau în scris la adresa de email info@vitalaire.ro sau folosind Formularul de Retragere ce poate fi descărcat în mod gratuit de pe pagina www.vitalaire.ro, în termen de 14 de zile calendaristice de la momentul la care ați intrat în posesia produsului, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele de livrare. În cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese, perioada de retragere expiră în 14 zile de la ziua în care ați intrat în posesia ultimului produs sau a ultimei piese. La notificarea intentiei de retur, vă vor fi puse la dispozitie toate detaliile necesare efectuarii returului.

Conditii de returnare a produselor

In orice situatie de returnare a produselor, acestea trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost trimise Clientului, in ambalajul original, cu etichetele intacte si impreuna cu toate accesoriile livrate și documentele aferente (factura, certificat de garantie etc.). Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi conditie ca la primire: fara defecte (cu exceptia viciilor ascunse si exceptand defectele deja semnalate de Client in corespondenta cu vitalaire.ro).

In conformitate cu prevederile OUG 34/2014, VitalAire isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea produselor sigilate ce nu pot fi returnate din motive de protecția sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de client.

Produsele ce constituie un ansamblu trebuie returnate ca ansamblu.

In cazul in care o comanda la care s-a oferit produs cadou este returnata integral, clientul este obligat sa returneze si produsul cadou in starea lui originala, nedeteriorata si nedesigilata.

Nu sunt acceptate pentru retur produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă (de ex., mai mult de 48 ore de utilizare), zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.

Nu sunt acceptate la retur produsele contra ramburs. Sumele achitate pentru produsele returnate vor fi restituite conform Politicii de restituire a banilor.

Retur DOA (Dead on arrival)

In eventualitatea in care produsul achizitionat este nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, în condițiile menționate în certificatul de garanție ce însoțește produsul.

Politica de restituire a banilor

Pentru retururi integrale de comenzi, veți primi sumele achitate aferente produselor returnate in termen de 14 zile de la receptia in conditiile specificate a coletului de retur. Costurile de retur NU intră în sarcina VitalAire. Restituirea banilor se poate face:

a) In contul bancar al clientului, in cazul in care clientul solicita acest lucru si pune la dispozitie un cont IBAN pentru virarea banilor;

b) Prin mandat postal.